alt

Franchiseblogg

Subway®s franchisesystem: En suksesshistorie

Subway®s franchisesystem: En suksesshistorie

 

Fem faktorer står bak Subway®s suksess:

  1. Et populært produkt

Siden oppstarten i 1965 har Subway®s mål vært å gi kundene et frisk, godt og næringsrikt alternativ til de typiske produktene du finner hos andre hurtigmatkjeder.

  1. Et varemerke som «alle» kjenner

På både internasjonale og nasjonale rangeringer scorer Subway® som varemerke høyt.1 Forbrukere forbinder Subway® med kvalitet, friske råvarer og individuell tilpasning. Som franchisetaker hos Subway® gir dette deg et forsprang allerede fra dag én.

  1. Et fleksibelt franchisesystem med mange muligheter

Subway®s konsept er utviklet over mange år og er fortsatt i stadig utvikling. Våre 21 000 franchisetakere er de som kjenner lokalsamfunnene best, og med fleksible rammer kan de drive sine restauranter slik som det passer best for dem.

  1. Et stort hjelpeapparat for våre franchisetakere

Som franchisetaker hos Subway® er du ikke alene. Det å starte opp som selvstendig næringsdrivende kan være overveldende. Hos Subway® har du et helt team i ryggen som hjelper deg både i oppstarten og i den videre driften.

  1. Dedikerte franchisetakere

Subway®s franchisetakere er ulike, men har noe til felles: de er hardtarbeidende og nyskapende, og gjennom sitt engasjement er de en del av Subway®s store suksesshistorie.

Kan du se for deg å starte opp din egen Subway®-restaurant? Fyll ut kontaktskjema og få mer informasjon her.

 

 

Kilde: Subway Global Brand Tracking 2017

Få mer informasjon!

For å få mer opplysninger, vennligst fyll ut din kontaktinformasjon. Din regionale Development Agent vil kontakte deg med ytterligere detaljer snart.