Fem faktorer står bak Subway®s suksess:
-
Et populært produkt
Siden oppstarten i 1965 har Subway®s mål vært å gi kundene et frisk, godt og næringsrikt alternativ til de typiske produktene du finner hos andre hurtigmatkjeder.
-
Et varemerke som «alle» kjenner
På både internasjonale og nasjonale rangeringer scorer Subway® som varemerke høyt.1 Forbrukere forbinder Subway® med kvalitet, friske råvarer og individuell tilpasning. Som franchisetaker hos Subway® gir dette deg et forsprang allerede fra dag én.
-
Et fleksibelt franchisesystem med mange muligheter
Subway®s konsept er utviklet over mange år og er fortsatt i stadig utvikling. Våre 21 000 franchisetakere er de som kjenner lokalsamfunnene best, og med fleksible rammer kan de drive sine restauranter slik som det passer best for dem.
-
Et stort hjelpeapparat for våre franchisetakere
Som franchisetaker hos Subway® er du ikke alene. Det å starte opp som selvstendig næringsdrivende kan være overveldende. Hos Subway® har du et helt team i ryggen som hjelper deg både i oppstarten og i den videre driften.
-
Dedikerte franchisetakere
Subway®s franchisetakere er ulike, men har noe til felles: de er hardtarbeidende og nyskapende, og gjennom sitt engasjement er de en del av Subway®s store suksesshistorie.
Kan du se for deg å starte opp din egen Subway®-restaurant? Fyll ut kontaktskjema og få mer informasjon her.
Kilde: Subway Global Brand Tracking 2017